خاطرات جراحی فک

تجربه های خودم رو از جراحی ای که داشتم مینویسم...برای هرکسی که نیاز به این اطلاعات داره

خاطرات جراحی فک

تجربه های خودم رو از جراحی ای که داشتم مینویسم...برای هرکسی که نیاز به این اطلاعات داره

یک ماه گذشت

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ

امروز دقیقا 30 روز گذشته از جراحیم

یادم رفت بیام بنویسم این چند وقت

قبل عاشورا رفتم که سیم های فکم رو دربیاره شدیدا دلم نذری میخاست

قبول کرد و سیم هارو دراورد اما گفت بعد تعطیلات حتما برگرد

اون موقع هنوز فکم بی حس بود به سختی میتونستم حتی تکونش بدم... پنجشنبه که بازش کردم جمعه حس کردم یکم کج شد فکم ولی گفتم شاید بخاطر ورم و بی حسیه

برگشتم رفتم دکتر گفتش که اره چون زود بوده بازکردنش کج شده...ولی جابه جاش کرد و گفت دوباره برات با سیم میبندمش هفته بعد بیا کش میندازم برات

خلاصه سر جمع 3 هفته با سیم بسته بود

تا اینکه هفته پیش برام بازش کرد و بهم کش داد تا ببندم و حتی گفت هرچی دوست داری بخور ولی نرم باشه و گفت که جلو آینه هم با فکت بازی کن تکونش بده و اینا که دیگه به همین حالت خشک نشه

عرضم به حضورتون که... الان برنج و خورشت میتونم بخورم اما لهش میکنم ...چون نمیتونم هنوز بجوعم

و اینکه خودمم یکم میترسم دهنم رو زیاد باز کنم چون اون اخر درد میگیره

اما بگم از قیافم...عاااالی شده اینو هم خودم میگم هم همه کسایی که قیافه قبلم رو دیدن

واقعا عالی شده... دماغم یکمی سربالا شده و کوچیک تر دیده میشه... قوز کوچیکی که بالا دماغم داشت درست شده... گونه هام برجسته شده و صورتمم گرد... یکمی هم لپ دار شدم... رو حالت لبامم تاثیر گذاشته و بهتر شده

البته هنوز ارتودنسی رو دندونامه و خیلی نمیشه تشخیص داد حالت صورتم چجوریه

ولی درکل راضی ام

هنوزم هفته ای یک بار برای ویزیت و چک میرم پیش دکتر... و تا مدت ها این کار رو ادامه خواهم داد تا نتیجه رو بررسی کنه

دکترم هم خیلی راضیه و میگه عمل تمیزی بوده

دیگهههه... کش ها خیلی راحت تر از سیمن... راحت درمیان و حتی مانع حرف زدن هم نمیشه من با همون کش ها تو دانشگاه هم ارائه دادم

فک نکنم دیگه چیزی مونده باشه که بگم...

همین

نظرات  (۱)

وای خیلی خوبه منم دوست دارم انجام بدم چون فکم مشکل داره ولی هم وزنم خیلی کمه هم هزینشو ندارم.

هرچند احتمالا دیگه به اینجا سر نمیزنی ولی مرسی که خاطراتتو نوشتی خیلی خوب بود ❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی